اسلایدر

حادثه ای دیگر در باشگاه،این بار سرقت
هواداران چلسی

پس از ربوده شدن شش کیف پول،9 گوشی تلفن همراع و چند ساعت مچی از بازیکنان و دست اندرکاران چلسی،باشگاه چلسی مجبور شد که این مسئله را با پلیس در میان بگذرد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،این سرقت در اوایل این ماه و در زمانی که بازیکنان از زمین تمرین به سوی رختکن تیم رفته بودند صورت گرفت.

این آخرین اتفاق جدی است که در سال جاری روی افتاده و باعث خشم بازیکنان شده و آن ها را تحت تاثیر قرار داده است.

در اوایل این سال بود که در رختکن آکادمی باشگاه چلسی یک چاقو پیدا شد.باشگاه ادعا کرد که این چاقو توسط یکی از کارکنان باشگاه گم شده بود و مسئله جدی نبوده است.

یکی دیگر از حوادث نگران کننده باز هم مربوط به آکادمی می شد.یاکوب ملیس،ستاره جوان باشگاه پس از این که یک بمب دودی را برای شوخی در زمین تمرین آکادمی منفجر کرد به طور کامل از آکادمی باشگاه اخراج شد.

در صدر این بی مسئولیت ها،آسیب دیدن کاپ لیگ قهرمانان توسط سه تن از کارکنان باشگاه بود که می خواستند با آن عکس یادگاری بگیرند.در این حادثه یکی از دسته های کاپ قهرمانی از جا در آمد که باشگاه فورا آن را تعمیر کرد.

پس از این هتریک بی مسئولیتی سخنگوی باشگاه گفت : " تعدادی اقلام شخصی اخیرا از رختکن آکادمی دزدیده شده اند.این مسئله هم اکنون در حال بررسی پلیس است.تحقیقات مشخص کرده اند که این خرابکاری توسط یک نفر انجام شده که هیچ گونه اتصال و ارتباطی با کارکنان زمین تمرین ندارد."

سخنگوی باشگاه تاکید کرد : " هیچکس در باشگاه چلسی مورد سوئ ظن قرار ندارد."

با این حال که مسئولان چلسی اصرار دارند که این دزدی توسط افراد داخلی باشگاه صورت نگرفته،پلیس چیزی حدود دو هفته است که موفق به پیدا کردن مقصر نشده است.

پلیس هم اکنون در حال بررسی فیلم دوربین های مدار بسته است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:حادثه ای دیگر در باشگاه,این بار سرقت,
ارسال توسط مصطفی بختیاری